2021. szeptember 17., péntek

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

 

 Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított meg abban, hogy teljes életet éljek.

 Ma már kicsit több mint egy éve dolgozom, érettségit követően.

 Nem tagadom nem volt könnyű szembesülni az állapotommal miután láttam, hogy a gyerekek körülöttem futkároznak, amit én nem tudok, de szerencsére nagyon sok fejlesztésre jártam, ezért 5 éves koromra már meg tanultam keret segítségével járni.  Megismertem újabb szakembereket, akik javaslatára én a  Mozgásjavítóban tanulhattam sorstársaimmal 15 éven keresztül.

 Nekem ez az iskola lett a második otthonom. Rengeteget javult az állapotom a sok ott kapott fejlesztésnek köszönhetően is és 10 éves koromra pedig segédeszköz nélkül is meg tanultam járni.

Mára pedig legfőbb célommá vált, hogy másokat segítsek és motiváljak, saját tapasztalataim és életutamon keresztül is.

 Erőt adjak az embereknek, hogy soha ne adják fel.







2 megjegyzés:

  1. Gratulálok Titi! Harcra fel!
    Sok sikert és kitartást kívánok.
    Gizi

    VálaszTörlés
  2. Szia

    Tetszik az írásaid és szeretnélek meg lepni egy apró ajándékkal csak nem tudom, hogy ez zavarna-e vagy féltékennyé tenne valakit.

    VálaszTörlés

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...