2020. április 11., szombat

Múlt


Igen az ígértem, hogy most a nehézségek után  a Régen és most következik, de a logikusság miatt engedjétek meg, hogy mással, folytassam. Remélem nektek is logikus marad.

 
 Kezdjünk, (is) néhány kérdéssel:

 Ha megkérdezik nehéz eset vagyok-e? A válasz az, hogy igen! Ezen igyekszem enyhíteni, de nem egyszerű. Azonban talán a helyzet, és a tapasztalat segítenek, hogy ezt könnyebb legyen megtenni. Ragaszkodó típus vagyok? Válasz, igen az vagyok! Azt, hogy jó-e nem mindig tudom eldönteni, talán néha. Sokan mondják, a túl nyitottság nem előnyős. Az évek bebizonyították, milyen igaz. Mára már ez bennem mindenképp változik. A nyitottság nem mindig vezet jóra, ezért változtatok ezen.

Kedves olvasó, most hozzád szól a kérdés te melyik típus vagy? 

Ezeket a kéréseket, a változást, nagyon befolyásolja a tapasztalás és az idő. Ahogy telik az idő egyre több befolyásoló tényezővel fogsz te is találkozni, ez pedig változást fog eredményezni.
Az ember kis korában nagyon család központú, ami így is van rendjén. Egyértelmű, hogy óvjuk a gyermekünket. Arra viszont érdemes figyelni, hogy mennyire, és mitől. Természetes, hogy a negatív élményektől, de milyentől, nem feltétlenül mindegy. A gyermeknek, büszkeséget hálát kell mindenkor éreznie.
Bevallom, én az az ember vagyok/voltam, akiben a sok hála, büszkeség és szeretet mellett sok évekig tartó volt a düh. 
 Most már tudom ezekért is hálás lehetek. Megértettem az okokat. Lenyugodtam, megbékéltem, megbocsátottam. Ez kellett a mostani állapot eléréséhez. Sok idő eltelt, sok minden változott. A helyzet központjában álló számomra legmegterhelőbb okokban is történtek változások. Jó és rossz értelemben is sajnos, de ilyen az élet.

Az élet maga a változás!

Mostanra ezért más kerül a központba, nem mondom, hogy könnyebb, de más. Igen, düh is van bennem továbbra is, a hála mellett, de a koromnak és az idő, és nem utolsó sorban a tapasztalásnak másképp kezelem. Másképp kezelem a helyzetet.

Ezekből a helyzetekből rengetget, lehet tanulni! Ne add fel! Te se feledd, ha dühös vagy nem baj! Csak tudj szeretni, hálás lenni és büszke!  Sokszor ezek a dolgok nem a te hibádból alakulnak ki! Az érintettek mindent, megtesznek, hogy neked a legjobb legyen, még ha te úgy is érzed, hogy nem így van. Hidd, el nekem szeretnek!   

Ezért fontos te is:

Bocsáss meg, legyél büszke, hálás és szeress!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...