2020. április 16., csütörtök

Megemlékezés


Egy év! Eltelt, mindenből az első!

 Első ünnepek, szülinap, és minden más.
A szavaid csak emlékeimben élnek. 

Örökké!

Hihetetlen milyen gyorsan eltelt egy év!

Van, amit tekintve jobb ez így. Jobb így neked. Jobb neked, mert már nem szenvedsz. Nem mondom, hogy minden tettemet sajnálom, de sokat sajnálok! Dühös is vagyok, és szomorú is.
Nem volt könnyű dolgod elismerem. Nekünk sem volt könnyű, sőt most sem az! Neked már jó!
Nekünk most viszont még nehezebb. Nehezebb, mert itt hagytál minket! Itt hagytál minket és ezért a hiányoddal is meg kell küzdenünk! Meg kell küzdenünk egy éve!

Tudom, sokat hibáztam, nagyon sajnálom. Remélem, megbocsátasz nekem! 

Angyalok vigyázzák álmaid!
Örökké, emlékezni fogok rád! 





Nagyon hiányzol nekem!
Nagyon szeretlek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...