2020. április 22., szerda

Mindennapok


Karanténban…

1.5 hónapja.

Nagyon nehéz. A miérteket pedig majd később…

Mióta elrendelték a karantént a napok, feladatokkal teli. A tanulás a Teems nevű programon folyik. Minden nap az nap kapott házi feladatokat megpróbálom megcsinálni, mióta beértem magam a betegség miatti lemaradásommal.
Ez eddig nagyon jól megy, szerencsére.   Az érettségi kapcsán viszont a javaslat alapján már nincs ilyen szerencsém, hiszen írásban nem vagyok túl jó sajnos. Abban bízom, hogy 15 évnyi tanulás és az akaraterő és a küzdeni akarás és a küzdés elég ahhoz, hogy leérettségizzek! Tudom, a tanárok sem arra kíváncsiak, hogy mit nem tudok, hanem arra mit tudok. Tudom ők is segítenek! Segítenek abban, hogy meg legyen az érettségim. És… Leérettségizzek!

 Gyakorlok!  És Gyakorlok!
Gyakorlás, gyakorlás és gyakorlás!

Rendet rakok, takarítok, Gyakorlok, remélem elég lesz! Tehát gyakorlok, olvasok, filmet és sorozatot nézek, Nőként pedig a szépségápolás sem utolsó, annak ellenére, hogy egy sportos embernek tartom magam. Tehát így telnek a minden napjaim. A tavaszi szünet sem telik másképp. Most az elején tanulok, mert benne vagyok a tanulás ritmusában és így nekem egyszerűbb, a vége felé pedig lehet már pihenni. Erőt gyűjteni az utolsó hajrára!     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...