2020. április 8., szerda

Visszatérés


Sziasztok! Visszatértem!

Visszatértem, néhány hét után. Az eltűnésem oka, pedig nem más, mint egy betegség volt, amit még a veszélyhelyzet s a járvány előtt kaptam el, jó 1.5-2 héttel. Viszont jó egy hónapig tartott, ez azt is jelenti, hogy az iskolabezárása előtt én nem is mentem vissza az iskolába tanulni. Lassan másfél hónapja vagyok tehát itthon… bezárva… Na, de a vírusról inkább majd máskor, később.
Most szeretnék inkább a kitalált tematika alapján haladni. Egyelőre. Ez alapján pedig a nehézségek, címmel érkező bejegyzést hozom nektek. Erről annyit érdemes tudni előjáróban a következő bejegyzéssel a régen és most-al összefüggésben fog állni egy kicsit.
A nehézségekkel fogom kezdeni. A régen szó ne tévesszen meg senkit.  Nekem így logikus. Remélem látszódni fog a logikusság számotokra is.  Megpróbálom egyértelműsíteni. Igyekszem nektek külön választani a témát, és nem ugyan arról beszélni, úgy, hogy közben logikus maradjon és ténylegesen fedje a két téma egymást.

Egy hosszú bevezető, de mégis remélem érdekes után, vágjunk is bele.

Nehézségek, bevallom nektek nehéz erről beszélni. Mégpedig azért mert korábban kerültem, már kínos helyzetbe ez/ezek miatt, vagy akár csak az miatt, hogy ki/leírom, és esetleg megosztom veletek. Akkor is, ha az évek alatt már fejlődtem annyit az írásban, hogy ne fogalmazzak annyira burkoltan, hogy azt senki még az érintettek se ismerjenek magukra, de azért ne is fedjem fel őket teljesen, ha olyan a téma.  Ennek ellenére újra és újra megtenném.
Mint említettem, lesz olyan pont ezért is, nem feltétlenül erre a bejegyzésre, amire itt utaltam feljebb lesz visszautalás, de meglehet, meglátjuk a lényeg, hogy lesznek az ígéretet betartva visszatérő bejegyzések is. De a nehézségek az az újak közé tartozik.  

(Hosszúság okán inkább megtörtem!)

Jöjjön a folytatás!... Remélem várjátok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...