2020. április 30., csütörtök

Ajánlások egy könyv -Úgy döntöttem boldog leszek

Motivációs könyv.

Egy könyvel elkészültem jöjjön most ez. 


Egy olyan könyvről szeretnék nektek mesélni, amiről én fejezetenként leírtam bennem lévő érzéseket. Úgy érzem így érettségi előtt, jót tett. Meg tudjak fogalmazni magamban kérdéseket és motiváltabb legyek.  Ebben a nehéz helyzetben talán ti is kedvet kaptok rá. Az író saját életét írj le. Milyen rossz döntéseket hozott és hogyan jutott el a változás útjára.  Talán ti bennetek is elindít valamit, ahogy bennem tette. Nem válaszokat kaptam a megoldatlan problémáimra, nem is mondja, meg hogy hogyan oldjam meg. Nekem ez a könyv abban segített, hogy kérdéseket tegyek fel magamnak, és azokra keressem a választ.

Most ezt olvashatjátok:

Fejezetek címe:
1. Fejezet - A múlt:
2. fejezet - Célok:
3. fejezet - Munka, előrelépés:
4. fejezet - Az élet értelme:
5. fejezet - A legnagyobb betegség:
6. fejezet - A boldogság kulcsa:
7. fejezet - zárszó: A változás:

1
Én nagyon válasz keresés alatt vagyok, hiszen én mondjuk úgy, hogy beleszülettem a rossz helyzetbe. Ezzel azt akarnám kifejezni, hogy nem én okoztam a rossz helyzetet, nem én okoztam magamnak a rossz helyzetet. Azaz nem a könyv példájának megfelelő, ahogy az elmondás alapján kivehető. Hiszen egy játékszenvedélybe az ember magát “keveri bele” Én azonban beleszülettem, nem én tehetek róla, mindig is megakartam próbálni megoldani, kicsit kívülről nézni a dolgokat, és segíteni, de mint legkisebb a családban nem igazán figyeltek rám, és a probléma megoldásaimra. Ez mai napig végig kísér.
Én úgy éreztem kicsinek, hogy a mamám anyukám helyett akart nevelni, mert nem értettek egyet, de mivel Apával elváltak ezért Anya dolgozott és hiába beszélt Anya nem tudott hatni a nagyszüleimre. Apukámban pedig felismertem a negatívítást és a rossz tulajdonságokat többek között a válás okát is. Más családtagomtól meg még távolabb érzem/éreztem magam. Hiába volt mellettem Anya amennyit tudott a rengeteg munka miatt sokszor éreztem azt egyedül kell megküzdenem mindennel. Az idő múlásával ezek a problémák enyhültek, de még mindig bennem van az az érzés, hogy nekem kell segítenem, megoldani a problémákat ezért magamat háttérbe szorítva, Élem az életem nem tudom, mit tegyek? Úgy érzem a saját élet elkezdése, költözés lenne megoldás, de arra még várnom kell. Mivel gimnazista vagyok. Van más megoldás?

2                                                                                                                               
Szóval igazából a rendezvényszervező cég az tervben van, amiről ugye te is tudsz igazából arra gondoltam, hogy ezt kibővíteném, érzékenyítéssel és egyebekkel például segédeszköz beszerzéssel. A kérdés csak az, hogy mi kell ehhez, hogy ez az egész megvalósítható legyen milyen papírok meg ilyesmi. Anya ennek az ötletnek köszönhetően pedig biztatott, hogy folytassam, vagyis kezdjem újra a blog írást, amit annak idején még 2012-ben azért kezdtem, hogy kiírjam magamból a bennem lévő gondolatokat, mert a napló írás nem nagyon vált be, napló helyett lett blog.
De ezen kívül nem tudom érdemes-e írnom, ezzel foglalkoznom. Ha igen, akkor mit tanuljak a célom eléréséhez

3
Az érettségin rengeteget dolgoztam ezért nehezen hiszem el mégis biztatások ellenére is hogy sikerül egy korszak lezárása. Szeretnék dolgozni, hogy aztán a saját cégemben, segíthessem az embereket, érzékenyíthessek, segédeszközöket adhassak, rendezvényeket. A kérdés mar csak annyi mit tanuljak? Az érettségit is talán mostanra kezdem elhinni, hogy, sikerülhet, de meg így sem vagyok benne biztos, hogy sikerül így 15 évnyi tanulás és munka után. Nem tudom mi a következő lépes pedig a célom mások segítése. Nem tudom elhinni, sikerülhet és jó lesz, vajon ha dolgozom egy cégnél az jó, mert belelátok kicsit, de mit tanuljak, hozzá?

4
Szeretnek segíteni az embereknek, de valójában a sok negatív dolog miatt magamat és az élet értelmét sem tálalom mások boldogsága tesz boldoggá, ha tehetném, akkor mindenkinek boldoggá tennem az eletet, de nem tudom, valójában eltol én boldog lennek-e es hogy nekem mi maradna, mert magammal nem igazan foglalkozom, ez családomra is vonatkozik. Nekik is önzetlenül segítenek, de sajnos nem tudok, és nem tudom, mit tehetnék. Magamért és a családomnak hogyan tudnék segíteni, hiszen ők mindent legjobb tudásuknak megfelelően tettek, de a helyzeten nem tudtak segíteni én kívülről megpróbáltam nézni igyekeztem is, de mint legkisebb nem nagyon figyeltek rám.

5
Nem tudom, elég vagyok e, pedig ténylegesen ez a legfontosabb nem is érdekelnek az ismeréseim véleménye csak a családom-e és a hozzam közelállóké, de meg így sem vagyok biztos benne, hogy elég vagyok. Hiszen többször kudarcot vallottam mar. Pedig ők mindig ott vannak mellettem.
Az érettségit is talán mostanra kezdem elhinni, hogy, sikerülhet, de nem vagyok magabiztos.

6
Legyél elégedett magaddal és a körülményeiddel, de ebben a helyzetben nem tudom, mi lenne a helyes lépés, hogy egy új lapot indítsak, hiszen fiatal vagyok érettségi előtt es az anyukámmal élek, de nem vagyok elégedett az életemmel. Emiatt pedig mostanra már nem hibáztatok senkit szeretnek, tenni érte csak nem tudom, mit hogyan nem tudom van-e más megoldás a függetlenedésen kívül és az igen mi az elképzelhetetlennek tartom, hogy egyedül éljek mégis ezt tatom megoldásnak.

7
Szeretnék változni, változtatni, segíteni, de eddig kudarcot vallottam nem tudom mi az első helyes lépes. Fejlődni szeretnék. De nem tudom, hogyan tehetném, mit tehetnék még.
Ez volt bennem a könyv olvasása közben, és most már talán tudni fogom a pontos kérdést így a választ is könnyebb lesz megtalálni.

Ez vár rám az érettségi követően.

Úgy döntöttem, boldog leszek (e-könyv) – Csarni Norbert


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...