2020. április 28., kedd

Film ajánló


Az előző bejegyzésem, a könyvajánló volt és mondtam, hogy lesz még ajánló, de még olvasás alatt vannak a könyvek, ezért most jöjjön egy kis filmajánló.
Tegnapi elmaradásom következtében ma két bejegyzéssel, jövök.
Az első:
Ti milyen filmeket, szerettek, miket néztek?
Bevallom nektek, hogy filmeket én ritkán nézek, ennek egyetlen oka, hogy nem szeretek egyedül filmet nézni, ez pedig azért van, mert én vagy vígjátékot, vagy akciót nézek, Vígjátékból, lehet bármilyen fajta. Vicces, családi vagy akár romantikus is. Ha viszont vígjátékról beszélünk, azt semmiképp sem nézem egyedül, azt csakis társaságban. Társasában jó nézni és ezért csakis így vagyok hajlandó. 
Az akciót is társaságban szeretem nézni természetesen, de ha már nagyon filmet akarnék nézni, akkor azt, megnézem egyedül is, ha nincs más választásom. Az akciót, azt a szórakozás kikapcsolódás miatt érdemes leginkább nézni. A vígjátékokban azonban a szórakozás és a kikapcsolódás mellett mindig felfedezek valami tanulságot is. Az életről, hozzáállásról, az emberi-  hozzáállásról, kapcsolatokról.

Hoztam nektek néhány filmet:
·         Csillagok között
·         Életrevalók
·         Apja lánya
·         Éjszaka a múzeumban
·         Ha igaz volna
·         Red – Több részes
·         Elrabolva
·         James Bond – Több részes
·         Macskanő
·         Neveletlen hercegnő – 1, 2
·         Én és a hercegem – Több része van
·         Forest Gump
·         Hair
·         Gagyi mami - több részes
·          Disney mesék

Csak néhány kedvenc filmet soroltam a sok közül. Természetesen az, hogy ennyi filmet soroltam, az nem azt jeleni, hogy csak ennyit ismerek. Inkább csak azt, hogy nekem ezek a kedvenceim leginkább.
A Disney meséket azért emeltem ki, mert jó lehet nyelvtanulás céljából, ha kezdő vagy. Ha pedig kicsi pedig már tapasztaltabb, akkor a filmek is jók először felirattal, magyar aztán angol aztán pedig azt is el lehet hagyni.
Az apja-lánya és az éjszaka a múzeumban családi kapcsolatok jó példája lehet. Vagyis, ez a film különösen az Apja-lánya viszonyt taglalja. A Hair az egy társadalomkritika, (is) de mégis egy érdekes, vicces film, amely minden korosztályt képes lekötni a fiatalokat és a közép és az idősebb korosztályt is. 
Forest Gump, Csillagok között, és az Életrevalók, pedig az állapotom miatt volt érdekes, é tanulságos. Én, aki pedig láttam javaslom ma nem érintetteknek is, mert ezek a filmek is olyan, mint a Te döntesz könyv, amiből jobban meg lehet érteni az érintetteket.
A többi ajánlott film, az pedig inkább a fiatalokat célozza meg, mert vicces romantikus és fiatalos.
Előzetesek:

Én és a hercegem  
James Bond (Ez a sokadik film) az előzetes angol
Hair Angol előzetes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...