2020. április 24., péntek

Ajánlás (könyvek) 1


Mostanáig ifjúsági könyveket, olvastam inkább. A legtöbben ismeritek szerintem Leiner Laura a Szent Johanna gimi. Ez volt az első könyv sorozat, amit kiolvastam. A következő egy ikerpár titkos naplója Szűcs Vandától. A harmadik könyv sorozat, az pedig egy Tavi Kata által írt könyvsorozat volt a Suli jegyzetek.
A Szent Johanna gimi kivételével mindegyik 4 kötet volt. A Szent Johanna gimi, pedig a duplája, azaz 8 kötet +1 kötetes. 
Mindhárom könyvnek az alapja, a kamaszkori élet, a suliban és otthon. Más ifjúsági regényeket is olvastam, vagyis lehet, hogy csak épp el kezdtem, mert nagyon mélyen megérintettek, a saját életemet felfedezve inkább szomorú lettem volna, ezért inkább nem olvastam még ki. 
Motivációs könyveket is olvastam: Ilyen például Hozleiter Fanny (Mosolyka) könyvei is)Engem, azért motiválnak a könyvei, mert Ő is a sorstársam ugyan ő másfajta „betegséggel” küzd, mint én, de mégis motivál, engem és sok más embert is, arra, hogy legyen boldog, és élvezze az életet. Örüljünk, és élvezzük, mert az élet rövid.   Nekem egy nagy példakép lett az életemben, remélem, ha elolvasod a könyvet, neked is azzá válik majd, és kicsit jobban megértesz majd minket is, akik kicsit mások, mint te. Először a Te döntesz című könyvét javaslom elolvasásra, utána a többit.
Pozitív gondolkodásról is érdemes könyveket olvasni. Sőt most is az érettségi előtt jól jön a pozitív gondolkodás és a motivációs könyvek ezért most is, ilyen könyveket olvasok. Azt gondolom, hogy ezek a könyvek különösen jók ebben a nehéz válságos (karanténos) helyzetben is.     Ezekről majd írok bővebben is, de még folyamatban van az olvasásuk. Addig, pedig nem Spoilereznék, úgyhogy lesz majd még egy ajánlásos rész. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...