2020. április 17., péntek

Hírek az érettségiről



Kedves Olvasó!

            Tudom velem, egy igazi kacifántos időbeli utazás ez az időszak. Ígérem terveim szerint már csak néhány ilyen lesz mostanában. Most március után rögtön ugorjunk áprilisra egészen pontosan április 16-ra.
A Nagy BEJELENTÉS-re
Május 4-6. között írásbeli érettségi vizsgát tehetünk!
Az érzések, amelyek bennem kavarognak:
 
Szerintem lett volna célszerűbb megoldás is, de ez csak is az én magán véleményem!
Bővebben nem fejteném ki, ezt a gondolatom, mert az már politizálás lenne, az pedig nem célom. (Aki bővebben kifejtené gondolatát, az személyes megkeresés esetén megteheti!)  
Most pedig, egy újabb gondolat:
Túl leszünk, rajta ennek örülök. Az írásbeli megnyilvánulások, nem a kedvenceim. Abban bíztam még a helyzet elején, hogy az írásbeli és a szóbeli együttes értékelésével egy biztosan jó érettségim lesz. Múlt heti javaslat hallatán azonban, elfogott a kétségbeesés.  A tegnapi bejelentés hallatán elsírtam magam. Az pedig biztos, hogy bármit is mondtak volna tegnap, sírok. A felgyülemlett feszültség okán. Mára már kicsit nyugodtabb vagyok. Még nyugodtabb leszek, ha egy kis idő eltelik még. A teljes nyugalom természetesen csak akkor lesz, ha megírtam, és az eredményt is tudom.
 Ez azt is jelenti, hogy az egyik szem sír, a másik nevet. Hogy miért? A válasz egyszerű.

Hamarosan vége.
Egy korszak lezárul.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...