2020. április 11., szombat

Régen és most


A múltról már beszéltem, az iskolába, itthon/családban. Remélem érdekesnek találtátok! Azt még nem tudom, hogy ezekre a bejegyzések lesz- e visszautalás, vagy kapcsolódás konkrétan. Az a jövő zenéje.
 Most viszont kicsit összegezném, a dolgokat nagy vonalakban. Régen a problémák körül forgott az életem. Mostanra ez enyhült, számomra még mindig fontosak a problémák, és azok megoldása is. Azonban a helyzetek, változnak, az idő múlik, és azért másképp állok már ezekhez.
Az iskola. Az iskolával meg az a helyzet, hogy 15 év korszaka, zárul le mostanában.
A jelenlegi helyzetben is!
Eddig a Család és az iskola volt az életem. Párhuzamosan az állapotommal, amiről igyekeztem, nektek a lehető legtöbbet mesélni. Tulajdonképpen én úgy érzem, ha olyanok a körülmények, akkor képes lennék egyedül is élni már.

Jogos a kérdés, ha felmerült benned, e sorok olvasása közben, de mik azok a körülmények, amik ideálisak. Ha csak az állapotomat nézzük, akkor:
-                    Akadálymentes ház/lakás azon belül:
-                    Fürdő és Wc: kád, és zuhanyzó is talán, alacsony WC, és kád
-                    Konyha: Alacsony mozgatható/állítható konyhapult és szekrények
-                    Tágas terek
-                    Ne legyen küszöb és lépcső
-                    Kerekesszékkel biztonságosan körbejárható legyen

Ez viszont korszakolási szempontot tekintve inkább a jövőt érintő kérdéskörbe tartozik, úgyhogy erre majd térjük vissza később.
Most pedig tehát az iskolát említettem, a lezáró folyamat pedig már elkezdődött.
Jogosan merülne fel bennetek ezeket a sorokat olvasva, hogyha én 20 vagyok, akkor mi van a magán életi családon, barátokon kívüli életemmel. Barát/kapcsolat/párkapcsolat? A válasz, amiért nem beszélek erről egyszerű, egyszóval kifejezhető mégis most arra gondolsz szerintem a sorokat olvasva, hogy nem akarok róla beszélni, ha van, vagy nincs. A szó viszont nem ez, nem ezt a szót használnám én persze ezekben is van valami, mindegyik szóban ezért is használnám inkább azt a szót, hogy bonyolult. Igen, jól olvastad, a helyzet bonyolult.
Hogy mért arról pedig nem szeretnék beszélni, és senkit sem szeretnék kellemetlen helyzetbe hozni. Ezért ez az a része az életemnek, amiről nagyon-nagyon szigorúan csak említést fogok tenni, de csak akkor, ha már olyan a helyzet.
Visszatérve tehát az életem Eddigi szakaszára, az életemet a családom és az iskola tette ki.
Ez most picit változni fog, de jövő alakulásáról majd később.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...