2020. április 12., vasárnap

Szalagavató


Még mielőtt A jövő témakört boncolgatnánk, néhány bejegyzés erejéig még maradjunk a tematika szerinti jelenben. Kicsit segítek, dátum szerint 2019. december 12. Innentől számítva nagyobb események következnek.

 2019. december 12.

Rengeteg szervezés és egyéb dolgok például megbeszélések sokasága előzte meg. Miután végül összeállt a produkció, és a kimaradhatatlan bár sok fejtörést okozó keringő (rendhagyó) is összeállt, jöhettek a próbák.
A keringő mondhatni utolsó pillanatok egyikére állt össze néhány héttel az esemény előtt.
A sok szervezés és megbeszélés és akadály miatt szinte kijelenthetem, hogy egy ember kivételével (nem én voltam) senki sem várta úgy a szalagavatót, mint, ez életre szóló és az életedben egyetlen egy napot.  

A végeredmény és a közönség öröme kárpótolt mindent.

Az After is jól sikerült, szerencsére sok az életemet meghatározó embernek is sikerült eljönnie.

Mi volt az én kedvenc pillanatom? A válasz:

 A keringő utáni tánc, mikor már akárkivel táncolhattunk.
Köszönöm az illetőnek, aki velem táncolt! Örök emlék marad! Remélem, Neked is!

Végeredményként egy szép emlék marad az egész nap!
Köszönöm, azoknak, akik velem ünnepeltek! Remélem nektek is örök (szép) emlék marad ez a nap!





(A többi kép engedélykérés alatt)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...