2020. július 9., csütörtök

Suli kezdés hetedikben 2013

 A nyár sok gondolkodással telt  bennem, hogy vajon milyen is lesz az idei év. Az új tantárgyak az új töri tanár az új magyar tanár. Hát... Nem igazán az én műfajom, az én ízlésem és a kedvenceim. Ez van...
       Aztán azon is jár az agyam,  hogy vajon mit tudnék csinálni az engem ért támadásokkal, nagyon hasonló volt a vélemény és a tanács is. Megpróbálkozom megfogadni, biztos előbb utóbb az előnyömre válik. 
     Ez még most nem látszik, persze nem is látszódhat hiszen csak 3. hetet kezdtük. Remélem minél hamarabb fog. Bár nem tudom mert már most... Történnek dolgok keveredés keveredés hátán.  Ezt érthetjük a sulikezdésre és rám is. Ki, hogy érzi én mindkettőt érzem.
     Bár csak tisztázhatnám minden egyes bajom, gondom problémám. Olyan jó lenne... Tudom hogy, lesz több, de  akkor is.

Olyan jó lenne... (...) ...



      A suli kezdés óta eltelt két hónap. Az elmúlt két hónap nagyon hullámzóan telt. Jó-rossz döntések meghozatala. Sok dolgozat írás. Sorolhatnám még, de inkább nem teszem. Feszültségekkel tele vagyok. besokalltam, elegem van!  Pihenésre, Nyugalomra, Bezárkozásra, Segítségre támogatásra vágyom.

       Eljött az Őszi szünet, remélem a felsoroltakra ez alkalmas lesz! Remélem, a segítség is megjön és a támogatás is!



"Túl az Óperencián

minden festett kék egen,

túl  a hazugságok tengerén

Vár egy hely ahol nincs több küzdelem!"



"Angyali üzenet"....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...