2020. július 8., szerda

Első koncert 2013 május 4. AATB



          Anyukám körülbelül egy éve jár annak a zenekarnak a koncertjeire, amibe egy régi osztálytársa játszik. Nagyon megtetszett neki így csomó albumot letöltött a gépre és átírt CD-re így a kocsiba is hallgatja. úgy tűnik ez a szeretett a zenekar után ez egy fertőzés. Én is megszerettem. Anyának könyörögtem, hogyha olyan helyen és olyankor lesz, amikor menni tudok akkor vigyen el. Eljött ez a nap május 4-én. Március 30-án beraktuk a kerekesszékem a kocsiba így a koncert elején csak elő kellett venni. Baráti társasággal mentünk.  Ők a koncert előtt bátrakra itták magukat.



         Pont kezdés előtt 1-2 perccel értünk Budaörsre, a koncert helyszínére. Sokan voltak így a szélén voltunk először. Aztán később Szilvi meglátta a menedzsert és odaszólt neki, hogy nem látok, később két VIP jeggyel tért vissza. Így Szilvi és én bementünk nagyot tombolni a backastage-be. Később Dorka is utánunk jött. Természetes dolog, hogy a koncert végén megvártuk a zenekar tagjait, hogy készülhessenek közös képek is és autogramok.



  FANTASZTIKUS VOLT ELMONDANI NEM TUDOM MENNYIRE ÉLVEZTEM CSODÁS VOLT KÖSZÖNÖM MINDENKINEK, HOGY OTT LEHETTEM ÉS A ZENEKARNAK IS KÖSZÖNÖK MINDENT!!!! SUPER, CSODÁS, GYÖNYÖRŰ, FANTASZTIKUS VOLT!!!!

☺☺❤❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...