2020. július 8., szerda

Nyár folytatása 2013


Június 15-én véget ért a suli és elkezdődött a nyári VAKÁCIÓ!!!

      Az első két hét otthonlét, kipihentem a suli fáradalmait. Július 1-én pedig 10 napra mentem a Budai gyermekkórházba IPC-s táborba a barátaimmal, bár voltak nehezebben tűrő helyzetek, de ennek ellenére nagyon jó volt, jól éreztem magam, mint mindig! Aztán egy hét otthon. "1-én újabb tábor következett. (angol tábor) Sok Angolórással és programmal és mókával. Nagyon jó volt, jó éreztem magam Életem első angol tábora!!!  :) 
    Két nap itthon lovaglásos hétvége remek, mint mindig. A két nap lovaglás után újabb hét Verőcén felsős táborban ez még remekebb tábor volt, mint az angol a móka terén. Haza jöttem két napra, lazítottam.

Vasárnap Pedig irány volt Balaton!!! Remek volt! A hét végén pénteken Szentendrére mentünk a hétvégére. Jó volt.

Haza jöttem egy hét lazítás és egy Anna koncert! REMEK, IMÁDOM!!!! :) :D <3 <3

Szombaton Nagyszüleimhez jöttem. Bízom abban, hogy jó lesz a sok rossz eset és jó történtek mellet.

Készülök pihenek gondolkodom.

....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...