2020. július 10., péntek

2013 karácsonyi ünnepek


23-án Karamella pite sütés!

24.én nem volt reggel karácsonyi hangulatom, de estére megjött.

  Reggel Anyával fát díszítettünk, nagyon jó volt. Aztán délután át mentünk a mamámhoz és ott karácsonyoztunk. Jó volt. Nagyon finom volt a vacsora is.

 Kaptam mindenféle ajándékot Pl:

    Táskát, sálat könyvutalvány pénztárcát, pólót, körömlakkot. Szóval csupa olyan dolgot amit szerettem volna és hasznos is.


Dec 26:

A mai napot Apánál töltöttem. Névnapot, szülinapot és karácsonyt ünnepeltünk.

  Apa 12:00-ra jött értem és hozzá mentünk. Ott kártyáztunk, amíg a Barátnője/lakótársa sütőt főzőt, nagyon jó volt.

  Aztán 16:00-ra át mentünk a nagyszüleimhez karácsonyt ünnepelni. Ott ettünk halat, francia salátát és krumpli pürét, amit vittünk. Finom volt. Egy órával később pedig ajándékoztunk.

    Kaptam mindenfélét, aminek örültem és aminek kevésbé, színeset egyszínűt. Szóval minden félét amilyet csak lehet.

Aztán tortáztunk, sütiztünk!

Finom volt!

Jó nap volt! :) :D

A mai nap remek volt!

  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...