2020. július 3., péntek

Keszthely- Rehab



     Barta Titanilla Henriett vagyok. Évekig jártam Keszthelyre. Számomra az ott töltött idő az, egyik legértékesebb időszak az életemben amit ott tölthettem, ott álltam lábra.
         Azon a napon kinyílt előttem a világ.   Elmondhatatlanul hálás vagyok az ott töltött napokért, törődésért. Penteliné Horváth Timeának különösen, hiszen ő segített nekem a legtöbbet, abban, hogy járhatok és ő alapozta meg az életemet és azt, ahol én most tartok az életemben. 
       Ezt nem lehet elégszer meg köszönni. köszönöm neked azt, hogy segítettél nekem mindenben, amiben csak tudtál, és azt is, hogy amiben tudsz, még a mai napig segítesz. Még egyszer köszönöm.

😊😃💓

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...