2020. július 8., szerda

Hétvége 2013 nyarán


    Július 21-én a Budapest Parkban voltam Anyával és a barátaival. Az előzenekar a Fish volt. a Fish is jó, tetszett, de az Anna & the Barbies fantasztikus! Imádom őket!! A zenéjük fantasztikus! Ők maguk is azok! Most széles volt a színpad és nem lehetett a közvetlen közelébe menni, elmaradt a közös kép készítés, találkozás, beszélgetés, de azért még nagyon jó volt a koncert.



    22-én Az egyik barátom szülinapján voltam. Jó volt a barátaimmal találkozni. Jó volt a buli. Viszont a koncertnél nem volt jobb.

23-án Anya barátnőjénél voltunk. Jó volt, jól éreztem magam.

A koncert volt a legjobb!!!!    
IMÁDOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :D <3 <3 <3 <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...