2020. július 8., szerda

Budai 2013


 Két hétig A Budai gyermekkórházban. Rehabilitációs tornán vehettem részt, mint minden évben. Nagyon örültem, hogy mehettem mivel az elmúlt két évben nem tudtam menni, mert egybe esett másik két fontos táborral. Ezek után nagyon jó volt újra az IPC-s táborba menni, nagyon jó volt.
     Ez mindig nagyon jó!! Nagyon jó a gyógytornászom sokat fejlődőm, az eddigi tapasztalatom és érzésem alapján Ő a legjobb.  Nagyon szeretek ott lenni, mert nagyon szeretem az ott dolgozókat. Különösen a gyógytornászomat szeretem, mert nagyon odafigyel rám, törődik velem, sőt nem is tudom, megmagyarázni mért csak szeretem. 
  A nagymamám azt mondta nekem a múlt héten, hogy vannak olyan emberek, akik iránt elmondhatatlanul nagy szeretet érzünk. Hát én valami hasonlót érzek a gyógytornászom iránt.  Foglakozik velem, tanít, oda figyel rám, és szeret is. Nagyon fontos személy számomra. Lassan már tényleg fogadott Anyukám lesz, vagy nem is tudom. Lassan már Kriszti néni a Pót Anyukám lesz. Talán/ Vajon túlságosan is szeretem Kriszti nénit??. 

Elmondhatatlanul hálás vagyok Kriszti néninek. Köszönöm  :) <3


Mára meg már csak Kriszti ❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...