2020. április 14., kedd

Kitérő


Sokak Rangsorában mosta Karácsony következne. Én viszont azt most kihagyom.
Hogy mért? Válasz:
Nem történt semmi említésre méltó, ami nagyon megmaradt volna, és érdemes lenne róla beszámolni. Ettünk ajándékoztunk, és sokat beszélgettünk a szenteste elég felszabadultan telt, talán egyik legfelszabadultabb este volt évek óta. Ezt azonban, nagyon nehéz, és fájdalmas kimondani, hiszen, ezt a napot idén az évek alatt több szomorú esemény történése is beárnyékolja.
A többi nap már ténylegesen, úgy telt, ahogy szokott. Bár a terv (legalábbis az enyém nem teljesen ez volt) Ez azonban most így alakult.
Aki jól ismer, az tudja, hogy számomra karácsony után a következő ünnep nem a szilveszter, és nem az újév, hanem a szülinapom.
Ez a nap mivel a 20. szülinapom volt, ünnepléssel, nagyobb ünnepléssel telt. Jól telt. Egy ember különösen hiányzott, de ez is így alakult.
A szilvesztert és az újévet is, ha rajtam múlna/múlt volna csak, nem így terveztem volna, viszont nem csak rajtam múlik/múlt.
Majd jövőre!
  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...