2021. január 11., hétfő

Elmúlt időszak

 Sziasztok!


Azt hiszem, nagyon rég írtam „értelmesen”! Most biztos azt kérdezed, miről beszélek ételem alatt, igazából fókuszáltságot, összeszedettséget.

Hónapok teltek már el legutóbbi írásom óta, ami egy történet akart volna lenni,  de azt hiszem, ez nem az én műfajom még, majd talán legközelebb. Tudjátok többször próbálkoztam már nektek történetírással, de mindig abba hagytam. Most is ezt fogom tenni, ebben még fejlődnöm kell ahhoz, hogy összeszedett legyen.

Addig is,

megpróbálom nektek összefoglalni az elmúlt hónapokat.  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...