2021. január 24., vasárnap

5 hónap bevezető

 

Megígértem, hogy beszámolok nektek mi is történt az elmúlt hónapokban.

Kezdjük is. Szóval, először munkába álltam, három hónap elteltével, pedig biztosítottam a helyem a munkában amennyire ilyenkor az ember csak teheti., mellette, pedig elkezdtem, angolozni, keresgélem az utam a fövőre tekintve, hiszen számomra fontos az önállóság is. Ezentúl, pedig ugyan kevés időm maradt, de azért még novemberben volt lehetőségem párnapra kiszsabadulni a mókuskerékből. Ezt követően, pedig ha már az arcápolásról volt szó, visszakanyarodom ehhez, hiszen fontos, hogy elmondjam nektek a további tapasztalataimat is, ezzel folytatjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...