2021. január 24., vasárnap

Arcápolás: Rutinom

 

Az arcápolási tapasztalataimhoz, hozzátartozhat, a rutinom is. Ahogy azt az előző bejegyzésben említettem a te*der termékeit használo

Na,  de miket is:

  • tejet
  • radírt,
  • és  tonikot

Van aki a rggeli és esti utinra esküszik. Nekem a kozmetikus akihez most járok, az esit javasolta. 

Ezért:

 Esti ruinom van.

 Használat: Egy arctejet, arcradírt és egy arctonikot használok.  Ebben a sorrendben használom őket, Az arctejjel megtisztítom az arcom. A mindennapi a radírozás, a tapasztalataim szerint segíti a bőr alatti mitesszereim felszínre kerülését. Ez után ezeket lemosom. ezek után pedig ápolásként rákenem a tonikot. Ebben, gyulladás csökkentő is van, legalábbis nekem nem annyira vörösek a begyulladt mitesszereim. Fontos még tudni, hogy mindegyik termékből keveset kell használni, mert nem érsz el azzal nagyobb hatást, ha többet használsz. A kicsi/kevés is is ugyan olyan hatásos. El lehet érni a kívánt hatást. A rendszeres használattal. Azért, hogy ne használj belőle túl sokat, azt javasolták, nekem amennyi egy a tubus egyszeri megnyomásával ki jön a kezemre elég az arcomra.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...