2021. január 24., vasárnap

Arcáplás az 5 hónap tapasztalata

 

Minden termék, amit kipróbáltam egy ideig hatott, utána nem igazán. Ennek okaként én a bőr alatti mitesszereket mondom hiszen, több fajta mitesszer létezik.

  •  Bőr alatti
  • Bőr feletti
  • Pattanás
  • és az úgy nevezett akne
Képekben:





Ez talán pedig egy kis összefoglaló kép is lehet,
 amiből megértitek, hogy mi micsoda. Nekem segített   









Most a kozmetikusom által ajánlott termék családban van összes bizodalmam. Hajrá Teg*er. Miért csillagoztam ki. Nem akarok semmilyen jogi dolgot megsérteni azzal, hogy kiírom az egész nevét annak a terméknek, amit használok.

 

Egy dologra azonban felhívnám a figyelmet. Ha nyaralni mész szaunázol és méregtelenítesz előfordulhat, hogy előszőr előjönnek a pattanások, mitesszerek. 

 

Azonban a pattanások mitesszerek eltüntetésében a helyes kozmetikum kiválasztása mellett fontos az egészséges életmód is.

 

Követkző részekben megismerhetitek a termékcsaládoz tartozó rutinomat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...