2020. február 10., hétfő

Betegségem

Azt a címet adtam a bejegyzésemnek, hogy a betegségem, ez egy nagyon érdekes dolog szerintem, hiszen azt szoktam hangoztatni, hogy én nem vagyok beteg. Most sokan elgondolkodhatnak azon vajon akkor a “betegségem” mire is utalhat, erre a kérdésre azonban könnyen megadható a válasz, a mozgáskorlátozottságomra.
 Na, de itt felmerülhet egy újabb kérdés, milyen fajta mozgássérültségre gondolok én, erre már nem olyan könnyű a válaszadás, mint az előzőre. Vagyis egyszóval is lehet válaszolni, úgy a válasz úgy hangzik: egyfajta idegrendszeri betegségről van szó. De érdemesnek gondolnám ezt kifejteni. Szóval inkább kezdjük az elején
 Pár hónapos lehettem mikor a nagymamám a tapasztalatainak köszönhetően rájött nem a megfelelőritmusban fejlődőm, ennek köszönhetően pedig Anyukám elvitt kivizsgálásokra ahol is fény derült erre a rendellenességre. Az ICP- CP-re, ami annyit jelent visszatekintve a születésemre, hogy születésemkor oxigén hiányos állapotba kerültem, ennek következében pedig agyvérzést kaptam a bal agykamrában, amely a mozgásközpontot érinti, születésem óta.

Mióta az eszemet tudom én ezt a dolgot,
nem betegségnek, hanem egy ÁLLAPOTNAK tekintem.

Ez hogy állapotnak tekintem egy fontos momentum. Innentől kezdve pedig állapotként fogom emlegetni a dolgot.
Miután diagnosztizáltak, azóta jártam, sőt járok a napig különbözőbbnél is különbözőbb fejlesztésekre. Az állapot javítása illetve szinten tartás érdekében


Ezek voltak tehát a száraz tények.                                                                                    
Várható témák: fejlesztések, iskola, feldolgozás, nehézségegek, régen és most

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...