2020. augusztus 11., kedd

Ballagás Gimi

 

Hát, nem is tudom, hol kezdjem, vagy inkább, hogy hol folytassam? :D

 

Talán kezdjük a szóbelinél, mint már ugye tudjátok sikerült.


SIKERÜLT LEÉRETTSÉGIZTEM!

     A ballagás elmaradt és ugyan volt arról szó pótlásról, de a hetek tapasztalásából én azt mondom ez a ballagás a járvány okozta veszélyhelyzetnek köszönhetően végleges törlésre kerül.

    Lassan már én is feldolgozom a helyzetet. A feldolgozás elősegítésben más megoldást kerestem.   Fél megvalósításig jutottam, de a teljes megvalósításhoz, talán már túl késő, ezért erről lemondtam.

   Remélem lesz még alkalmam nekik megköszönni nekik ezt a 15 évet (személyesen is).

 

Most pedig én csak annyit mondok hálás vagyok!

 

Hálás vagyok! Hálás mindenért!

Örüljetek velem az érettséginek!


5 éve
Most

 

                                                            

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...