2020. augusztus 12., szerda

Bucsú az Iskola vezetőségétől

 

Májusban nem volt sok ünnepelni való, de júniusban… annál inkább.

2020 Június

      Minden napnak van jó és rossz része. Ha valaki azt hinné, hogy átlagos napokat élünk, akkor, azt kell, mondjam, téved egyáltalán nem átlagos.

       Hiszen érettségi idején a veszélyhelyzetet betartva, de tartottunk szerenádot. Nagyon jó élmény volt. Sokat nosztalgiázottunk. Ettünk, ittunk és ajándékoztunk, így utoljára. Próbáltunk mindenkinek jó ajándékot adni, aminek örül és jelkép marad. Én nosztalgia párti vagyok. J

  Hát így köszöntünk el a vezetőségtől.

Nosztalgikus hangulatban tért véget az este. J

 

Az este pedig jött a nem mindennapi „meglepetés” Az én életem már csak ilyen…

Feldolgozzuk…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...