2020. augusztus 13., csütörtök

Június

      Ez a hónap a tervezéssel telt. Átgondoltam mit kezdenék továbbiakban az életemmel. Azt már tudtam szeptemberben nem kezdek el felsőoktatásban tanulni, hiszen jelen helyzetben nincs hova.

    Így jött a gondolat, hogy utána járjak az elképzelésemnek, ami a munka elképzelését illeti. Első lépésként, eldöntöttem több lábon állnék, ezért döntöttem el, hogy állást keresek. Az állás keresés mellett elkezdődött a teszt időszak a bőr- és hajápolásra, ami még most is tart.

    Következő a testmozgás, helyes találkozással. Ez vár ránk a jövőben. Már az első lépéseket megtettem, de erről később.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...