2020. szeptember 15., kedd

Arcápolás jelenleg

     Arcápolási termékek tesztelésének közepén járok. A mostani termékcsaládok teszteléséből még 2 hét van hátra. Fontos elmondani, hogy a Garnier termékekről nagyon szélsőséges véleményeket olvastam és hallottam. Az eddigi tapasztalataim alapján viszont azt kell, hogy mondjam nekem beváltak a Garnier termékek. Természetesen elengedhetetlennek gondolom szakember segítségét is kikérni.  Ez lesz a következő lépés.
       Bevallom nektek és a szeplőim azért nem szeretem, mert csúnyának látom a bőröm tőle még akkor is, ha nem az, én csúnyának és koszosnak látom, mert mindenhol ott van. 


       A következő bejegyzésemben pedig a hajápolásomról mesélek majd nektek.    


  Az arcápolásom következő lépéseként hiába kértem ki eddig is szakemberek tanácsát, szeretném egy független, ismeretlen szakemberét is kikérni.

 

Jövök a további fejleményekkel is.

Remélem, várjátok. 😊


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...