2020. szeptember 16., szerda

Hajápolás 2/1

 Az elmúlt közel félévben elmondhatom magamról, hogy sikerült tönkre tennem a hajam.

 Most biztos felmerült benned kedves olvasó, hogy mit csinálhattam, amivel így tönkre tudtam tenni a hajam.

   A válasz egyszerű. Sokat idegeskedtem, az érettségi miatt főleg, de hát ez az országos veszélyhelyzet sem segített a bennem lévő stressz és talán még talán pánikot is keltett bennem az összes kialakult helyzet.
    Ennek következményeképpen pedig rettenetes módon elkezdett hullani a hajam és meg is tört a hajam vége.
   Elkezdtem a samponjaim váltogatni és hát ez sem tett jót a hajamnak. Végül elmentem fodrászhoz levágattam, annyira, hogy egészséges legyen, hiszen nem szeretem, ha túl rövid. (Ennek meg van a magánjellegű oka is 😊)
   Következő lépésként bízva az első jó tapasztalatban Garnier-es sampont választottam, próbaképpen, és azt kell, hogy mondjam ebben. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...