2020. szeptember 17., csütörtök

Hajápolás 2/2

    Ahogy az ápolásnál itt is sokak véleményét igyekeztem kikérni. Miután az Avon-os és a Baba és sok sampon keverése tönkre tette a hajam.  A Garnier hajápolási újonnan bejövő samponja balzsamja és pakolása azt hiszem, bevált miután a fodrászom véleménye szerint nekem kell, igazán tudnom mi tesz jót a hajamnak. Ritkán természetesen a teljes megszokás és a hatás megőrzésé érdekében azért váltogatni fogom a samponokat, de ritkábban. Így a ricinusolajos, de mégis szerintem jó illatú sampont balzsamot választottam töredezett hajra és hajhullás ellen.

     Most 3 hete csak ezt a sampont használva azt látom ez a taktika bevált, de tervben van az is hogy a fodrászom által használt sampont is beveszem a jól beváltnak tűnő termékcsalád mellé, ha a Baba sampon elfogyott, amit először választottam mellé.

Egy biztos a Garnier termékek arc és hajápolásban is beváltak.

 Következő lépésként még egy ismerős és egy ismeretlen fodrász véleményének

Kikérése, a teljesen egészséges hajam lehessen.

    A hajápolásom a sampon balzsam váltás mellett újdonságokkal is kiegészült a rutinom a hozzátartozó pakolással, és az elengedhetetlen hajvitaminnal. Hajvitaminból több ismerősöm több ajánlatát hallgattam meg. Mindegyiket kipróbálom, szerintem. Legalábbis ez a terv, de az után miután egy fajtából befejeztem a kúrát. Az első választott vitaminkúrámnak a felénél járok, és ezzel is elégedett vagyok.

 Később a további tapasztalatok beszámolóval is érkezem. 😊

 

Remélem, várjátok!😊


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...