2020. május 25., hétfő

Életmód


Az előző bejegyzésemben említtetettem nektek az éltmódra való odafigyelést. Ezt minden téren értettem. Jobban odafigyelni a környezetre, az étkezésre, mozgásra. Elsősorban ezekre, és ez által pedig magamra és minden másra.
Egyedül viszont, erre nem vagyok képes, jól csinálni ezért, megkerestem erre a megfelelő/kompetens embereket. Szerencsére mindegyik nagyon nyitott. Mértékkel ugyan, de ezt még meg is fizetném és fogom is annak, akiknek kell szükséges. (amit a pénztárcám is elbír).  Hiszen úgy gondolom, hogy megéri.
Most pedig felkeresem az illetékeseket és jövök a további fejleményekkel.    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...