2020. május 22., péntek

Gimi után


Mivel már az érettségi lassan a kezemben lesz nézzük mik a terveim az után. Mik azok a terveim amire gimi mellett nem jutott időm.

Ilyen tevékenység a :

  •          Kreatívkodás


 amely lefedi, a színezést, üvegfestékezést és még ide mondanám a tartóként használandó cipősdoboz dekorálást színes papírral és szalvétával. A szalvétákat, pedig ha már régóta el voltak rakva és szép karácsonyi szalvéták voltak, és ezért emlékként szerettem volna megtartani hát azokat is felhasználtam a díszítéshez illetve, hogy ne gyűrődjön tovább több éves hánykolódás után azokat is színes papírra tettem.

·         Blogírás

Most, hogy itthon vagyok, van időm nektek, rendszeresen írni. Ez által pedig fejlődni. Elérni egy távolabbi célom. DE, hogy mi az arról majd később.     

  •          Kirakó



Rengeteg kirakom, van, de mindegyik minimum 1000 darabos egyedül pedig nem olyan jó szórakozás, de remélhetőleg a korlátozás feloldásával társaságban is lesz lehetőségem puzzle-t kirakni. Addig pedig próbálkozom egyedül. és természetesen az általam egy „baleset” következtében összekevert kirakó is szétválogatásra kerül.
  •          Könyv


Imádok könyvet olvasni most erre is sor kerül.
  •          Életmód


Az életmódom minden területén lévő figyelem és ennek beépítése.
  •          szépségápolás


Ahogy az életmódra úgy a rendszeres szépségápolásra is szeretnék odafigyelni.
Természetesen a megfelelő termékek megkeresésére és megvételére is sort kerítek.
Ezek kedvenc tevékenységeim ezért szeretnék ezeknek a jövőben odafigyeléssel, és rendszereséggel időt szakítani, vagy épp beépíteni őket a mindennapjaimba.

Egy nagyon fontos dolgot pedig még nem említettem, ez pedig a lelkem és annak egyensúlya. Az érzések letisztázása, átgondolása. Minden területen az életben.
Az életben nagyon fontos, hogy ez is rendben legyen.

A teljes összpontosításért és sikerért hagytam ezt a végére. J         

El kell, induljak a cél felé és utána már minden gördülékenyen fog menni.

Az én fejemben nem az a sorrend természetesen, de nektek így könnyebb volt leírni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...