2020. május 29., péntek

Elképzelések a jövőről folytatás


Úgy gondoltam az elképzelések a jövőről részét még folytatnám, de fontos dologról beszéltem nektek az előző részben, ez is fontos rész, de más jellegű ezért inkább egy másik bejegyzésben osztom meg veletek.
Az életmód mellett, amiről majd később beszámolók nektek természetesen, de a mozgásnak is több formáját ismerjük.

Például:
 Gyógytorna,
 ami számomra elengedhetetlen.
Azonban valami sportot is szívesen választanék, sőt hasznos is lenne számomra.

Például:
·                    lovaglás
·                     vívás
·                     biciklizés
·                    wakeboard
·                     úszás

Az úszást évek óta csinálom, szeretem is a lovaglást is évekig csinálttam, de többször abbahagytam. A vívást, egyszer volt lehetőségem kipróbálni, és jó élményekkel gazdagodtam, ezért szívesen kipróbálnám hosszabbtávon. A wakeboard-ról sokat hallottam, de kipróbálni nem volt lehetőségem, de szívesen kipróbálnám, a vizet pedig nagyon szeretem, de ezt csak szezon sport gondolom
Az állapotom javítása szempontjából a bicikli lovaglás és az úszás segítene leginkább
Ezek közül is talán a legkedvezőbb anyagiakban is (hiszen ezt sem szabad figyelmen kívül hagyni) az úszás.
Mindegyikhez megvan a kapcsolatom, hogy elkezdhessem. Ez is sok gondolkodást igényel számomra. de  ha valakinek van jótanácsa, melyiket válasszam nyugodtan keressen fel vagy írja ide commentbe. Köszönöm a segítségeteket!

3 megjegyzés:

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...