2020. június 2., kedd

Kiegészítés az elképzelések a jövő-höz


    Úgy emlékszem, hogy nem beszéltünk, vagyis nem meséltem nektek a nyelvről, nyelvtanulásról.
Most erre a témára is kitérnék, ha megengeditek, szóval:

     Több éve, most így utána számolva gyorsan és sacperkábé az angolt 11. éve tanulom, a németet 5. éve.
    Az viszont, mindkettő nyelvre igaz, hogy nem erősségem a nyelvtudás.  Ennek oka, lehet az állapotom, hiszen ez nem csak járásra van hatással, de bizonyos tanulási nehézségekkel is jár. Legyen az például matek szerkesztés, vagy térlátás, térképolvasás (ezért én GPS-el közlekedem). A nyelvtanulást is a nehezebben megtanulandó kategóriába sorolnám. Ez természetesen nem azt jelenti, hogy minden a hasonló állapotban lévő embernek is nehézséget okoznak ezek a dolgok, de elég nagy számban jellemző.
A véleményem az, hogy a nehézség ellenére SOHA nem szabad fel adni! Én sem adom fel!
 Úgy döntöttem, nyáron, ezért angolozni fogok, hogy fejlődhessek és amit eddig tudtam azt se felejtsem el.
       Ebben többek tanácsát kértem mit is csinálhatnék a nyáron, végül mégis a legjobbnak azt láttam, ha ebben is a tanáraimra hallgatok.  
     Újra előveszem a tankönyveim és ismételni fogok, mellette, pedig meséket, sorozatokat, filmeket fogok nézni. Könyveket fogok olvasni. Először olyanokat, amiket ismerek, felirattal, aztán felírat nélkül, aztán pedig újakat nézek.
      Ha ezt megtettem angolból utána ugyanígy jöhet a német.
Szeptemberben pedig várnak a tanárok, vissza! A cél pedig egy nyelvvizsga, de a legfontosabbnak, a gördülékeny kommunikációt tartom!

Előre is köszönöm, mindenkinek a támogatását!






  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...