2020. június 20., szombat

Régi bejegyzések: Gimnáziúm előtt



      Kezdjük is az Iskolai dolgokkal Gimnázium előtt.



    Mivel sok bejegyzés olvastam úgy döntöttem, bizonyos részeket összefoglalok inkább.



Nézzük is:



2012-ben kezdtem el blogot írni. Azt hiszem ekkor voltam 5. osztályos. Tanulás szempontjából talán azt tudom mondani, hogy egészen 7.-ig én szerettem iskolába járni.



   Szerintem most kedves olvasó, nagyon csodálkozol, és valami olyasmi kérdést tehetsz fel magadnak:



  Vajon, hogy lehet, hogy ez az ember szeret iskolába járni? Szeret tanulni? A környezet miatt? Az én gyerekem, szeret iskolába járni, ha nem miért nem? Vajon, hogyan tudnám megszerettetni az iskolába járást?



   Be kell, valljam, tanulni egészen csak felsőig szerettem úgy emlékszem, annak ellenére, hogy a felsőtagozat első éve ment el a nyolc év közül a legjobban. Iskolába járni azonban sokáig szerettem egészen 7.-ig. A közösség és az osztályom miatt. 






     Az utolsó előtti évben megtört valami. Ebben az évben eltávolodtam az osztályomtól, egy olyan álmot kergettem akkoriban, amit mára már tudom akkor óriási hibát követtem el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...