2020. június 28., vasárnap

Konkrét bejegyzések: Bemutatkozás (2012)

       Ez az  első alkalom hogy blogot írok, Sziasztok!! 😊

    A mozgáskorlátozottságomról az  elért eredményeimről  és életemről írok majd.  Az életem ugyan olyan, mint más embereké csak nekem más akadályokkal is meg kell küzdenem, mint másoknak.

Az állapotom


   Születésemkor Oxigén hiányos állapotba kerültem. Emiatt mozgássérült lettem egész életemre, amit a mai napig nehéz elviselnem, megértenem, de elhatároztam, hogy én járni fogok. 
    Pedig valaki egyszer azt mondta nekem, hogy nem fogok járni. Én ezt nem hittem el. Most pedig járok. 
       Segédeszköz nélkül. Még most is akaraterővel tele, további céljaim vannak, amiket szeretnék elérni. Pedig sok minden rossz és jó, egyaránt történt velem. sokan azt mondják, hogy nekem nincs akaraterőm, hogy többre nem leszek képes, de tudom, hogy ez ne így van és tovább fogok küzdeni. Én ezt be is fogom bizonyítani!! 😊

Születésem alatt:

   Miután elvesztettem valakit, aki fontos számomra. Még 13 év után is nagyon meg érzem a hiányát. A szerettem elvesztése után nagyon sok fizikai és mentális problémával kellett szembe néznem.                Néhányat még most sem tudtam leküzdeni. De továbbra is küzdök!! :( :) 
     
Aki most kezesné el olvasni vagy aki nem emlékszik: 

Itt van  az újrakezdésem linkje 2020-ból: 

Előszó címmel 


Olvassátok szeretettel:



A blog Írója


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...