2020. június 22., hétfő

Régi bejegyzések: felvételi Gimnáziumba



A következő, amiről írnék nektek az felvételi időszak.



        Nagyon nehéz időszak volt, már hetedikben nagyon féltem tőle. Féltem, hogy vége lesz egy korszaknak, féltem, a nehézségektől. Ráadásul az osztállyal is nehéz időszak volt.

  Ebben az időszakba már ki jött a vizsgától való félelem is. Érzelmileg nagyon sok hullámvölgyem volt, amit nehezen kezeltem.

  Közben itthon is voltak fennforgások, főleg Apukámmal. Nem volt egyszerű, időszak, oly annyira nem, hogy az akkori felvételi vágyam teljesült. Felvettek az iskolám Gimnáziumi részébe. Igaz, nagyon nehezen, de sikerült! 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...