2020. június 29., hétfő

Konkrét bejegyzés: Az állapotomról


  Tegnap osztottam meg veletek egy olyan bejegyzést, amely egy régi bejegyzés 2012-ből és az állapotomról is említést teszek benne. Ez pedig egy kiegészítés.

 Olvasd szeretettel:

    Ahhoz, hogy így tudjak járni, ahogy járok sok mindenre volt szükség.  Kellett masszírozásra, akupunktúrára járnom. Az akupunktúra lehet lézeres, de hatékonyabb a speciális fonal beültetés. Amire én jártam.   Műtétek is kelletek. 
   Suliban lévő emberek kellettek.  Szükség volt fizikai és lelki támogatásra a barátaimtól ismerőseimtől és a családomtól. Akik támogattak, támogatnak mellettem állnak azoknak szívből szeretnék köszönetet mondani. 

NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM!! 😊




Az egyszírűség kedvéért be linkelem nektek a tegnapi bejegyzést ami 2012-ből van és belinkelem nektek a 2020-ban írt bejegyzésem is: 

Tegnapi (2020.06.28)

Fejlesztések 2020

Fontosnak tartom még: 

Feldolgozás


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...