2020. június 15., hétfő

Szóbeli


Hát már negyedik napja vagyok túl a szóbelin. Vegyes érzéseim, vannak, hiszen, rettenetesen örülök, hogy vége, végre túl vagyok rajta. Örülök az eredménynek, hiszen, a  matek iránti szinte már (középiskolai) négy évnyi utálatom ellenére ez lett a legjobb eredményem, (szerintem a szóbelinek köszönhetem)  mégsem 100%-os az örömöm.
Azt kérdezed miért?
A válasz egyszerű:
Lehet, hogy jobb eredményem lett volna ha szóban teszem le az összes érettségit. Ezt kérdezem magamtól, válaszom magamnak:
Igen, előfordulhat. Előfordulhat, hogy akkor jobban sikerül, ugyanakkor ez nagyon kétélű dolog, mert lehet,, nagyobb stresszel járt volna, szóban felkészülni, mert az 50 tételt  jelentett volna számomra, és eléggé soknak éreztem. A stressz pedig számomra, azt jelenti a teljesítményem is romolhat. Így előfordulhat az is ha úgy döntöttem volna hogy csak szóbelizek, hogy nem jobban hanem rosszabbul sikerül az összes érettségim.  A lehető legtöbbet megtettem így is, a legjobb érettségikért. A célom elértem.
A matek eredményemhez pedig nagyon sokat hozzátett az, hogy volt magántanárom. Nagyon sokat köszönhetek a magántanáromnak! HÁLÁS vagyok! Köszönöm!
A szóbeli érettségi letétele azt jelenti, hogy:

ÉRETT EMBER LETTEM HIVATALOSAN PAPÍR SZERINT IS! 😊

1 megjegyzés:

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...