2020. június 17., szerda

2012 a Suliban/Iskolában


A suliban kapok hideget, meleget a barátaimtól iskolatársaimtól. Miután rá mutatnak, a hibáimra rájövök, hogy igazuk van. Belátom a hibáim.   Nagyon köszönöm nekik hogy rámutatnak a hibáimra. Nagyon szeretem őket, hiszen a barátaim, egy közösségbe járunk köszönöm, hogy elfogadtok, olyannak amilyen vagyok, úgy szerettek, ahogy vagyok.   Szeretlek titeket!!! :) <3  Nagyon szeretek suliba járni!!! :)  Igaz sok bennem a feszültség a suliban is, de még ezzel együtt is szeretek suliba járni. A barátaim sokat segítenek nekem. Ezt nem tudom elégszer meg köszönni. Nem tudom, hogy köszönjem meg ezt nektek. Szeretlek Titeket!! :) <3     



Aki nem emlékszik, vagy most kezdi az olvasást, egy kis összehasonlítás: 
  
2020:


ezeket tartom talán a legfontosabnak 
DE

Természetesen ezek más jellegű bejegyegyzések, de 8 év alatt sok mindenben változtam, ebben is. A többi bejegyzst amiben az iskolát említettem, azt a Iskola és Suli kulcsszóval á tudtok keresni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...