2020. május 26., kedd

Ünnepek májusban és nyáron 1


Ugyan a ballagás április 30-a volt. A dátum annyira április vége, hogy bátorkodtam, a májusba beleilleszteni, hiszen a május rengeteg ünnepet tartogat az emberek számára. Még mielőtt rátérnénk a májusra, engedjetek meg két mondatot a ballagásról. A rendkívüli helyzet miatt 100%-ban elmaradt. Pótolva pedig rendhagyó módon lesz:

erről pedig majd  később.

 Most pedig térjünk is rá a májusra:

 Rögtön az első vasárnap már meg is ünnepeljük a (szüleink női tagját😀) azaz az Anyukákat. Anyák napja keretein belül.
A mai napig fontosnak tartom, hogy   őket megünnepeljük. A legfontosabb, hogy marandó dolgot adhassunk. Adhatunk virágot is, de az elhervad, ha pedig örök emléket akarsz adni, érdemes maradandót adni. Egy képeslapot, egy saját készítésű ajándékot, vagy ha már veszünk, akkor az is legyen egyedi. Én ilyenkor szeretem akár az internetet vagy csak magát a számítógépet elővenni, az ötletgyűjtéshez vagy a megvalósításhoz, vagy mindkettőt. De én támogatom azt hogy egy élmény ajándékozzunk. Adjunk élményt szüleinknek.
Itt át is térnék az én napomra, vagyis arra, amit én kapok május végén a gyereknapra. Nem szoktuk már nagydobra verni, talán egyiket sem. Én ezért mondom azt, hogy élmény párti vagyok. Adni és kapni is élményt szeretek a legjobban, de adni talán még annál is jobban szeretem.

Ez lehet bármilyen ünnep! Élményt
bármilyen korosztály kaphat!

Ezt pedig kövesse a nyár, amikor is nagyon sok élménnyel gazdagszik az ember. Ezek az élmények pedig felfoghatok egyfajta „ünnepként” is!

Nem utolsósorban pedig megemlíteném nektek, a ballagást és érettségit követő ünneplést is. Ez nem fog elmaradni, de a ballagás hangulatát ez sem pótolhatja.

Azonban a szülinap, és névnap áradat sem szűnik meg létezni, a mi családunkban sem!

Most tehát arra készlünk, hogy kellő módon, megtudjuk ezt ünnepelni. Előre is:

Boldog szülinapot, és Boldog névnapot ünnepeltjeinknek!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...