2020. május 1., péntek

Hit


12 éves lehettem mikor egy régi osztálytársam felkeresett, hogy rég beszéltünk. Örültem, mert visszaemlékezve nem voltak, rossz emlékeim. Viszont mikor az elején átjártam hozzá akkor még sem azok voltak a tapasztalataim, amire számítottam. Később azonban ezek a súrlódások csökkenni kezdtek. Kiderült, hogy ő a hit gyülekezet tagja.  Akkor én ezt nem tudtam mi ez, de jó volt a közösség, így egy évvel később belevágtam,

DE!

Pár évvel később rájöttem mivel ritkán járok oda, így nehéz dolgom van egyedül. Ráadásul, nem is olyan, mint amilyenre én gondoltam, így hát Azt tudom mondani, hogy én hiszek valamiféle felsőbb erőben. Nevezhetjük azt Istennek/sorsnak. Akárminek. Én keresem azt még mi is ez.
Most pedig élem az életem, úgy ahogy van, mert ez így most megfelel, Ami nem jó az pedig alakul. Előbb- pedig minden kiderül és elrendeződik. Ezen a területen és más területen is.
Köszönöm az Ismerősömnek/osztálytársnőmnek/Barátnőmnek és családjának, hogy megmutatták nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy új fejezet kezdete - Bemutatkozásom

    Barta Titanilla Henriett vagyok születésem óta egy oxigén hiány következtében kapott agyvérzésnek mozgáskorlátozott. Ez nem állított m...